Cairt Seirbhíse do Chustaiméirí
Is cuideachta bhainistíochta é Discover Limerick DAC a oibríonn raon de Thaitneamhachtaí do Chuairteoirí Lae agus Siamsaíocht Oíche.
Cinntíonn na nithe is díol spéise do Discover Limerick DAC do chuairteoirí ó thar lear agus ó bhaile araon eispéireas i gcuimhne chomh maith le turasóireacht a chur chun cinn don réigiún ar fad.
Is é misean Discover Limerick DAC ná na nithe is díol spéise do thurasóirí agus do Siamsaíocht a bhainistiú ar bhealach atá inbhuanaithe ó thaobh airgeadais de agus ag an am céanna cur le tionscal turasóireachta iomlán an Réigiúin.
.
Ár dTiomantas Seirbhíse:
Tá Discover Limerick DAC tiomanta do phrionsabail na Seirbhíse Ardchaighdeáin do Chustaiméirí agus Sármhaitheas Gnó a úsáid ina chuid oibríochtaí agus idirghníomhú le custaiméirí. Leagtar amach inár gcairt ár dtiomantas agus na caighdeáin seirbhíse a bhfuil sé d’aidhm againn a sholáthar agus baineann sí le gach duine a bhfuil teagmháil acu le Discover Limerick DAC lena n-áirítear:
Ráiteas Misin
Táimid tiomanta do sheirbhís ardchaighdeáin ghairmiúil a sholáthar a shásaíonn gach fiosrúchán ó chustaiméirí trí eolas soiléir, comhsheasmhach, cruinn agus pras a thabhairt, eispéireas cuimhneacháin do chuairteoirí agus fáilte chroíúil a chur roimh.
Ár dtiomantas
Táimid tiomanta do:
43.1: Tráthúlacht agus Cúirtéis
Is é ár bpríomhthéama forleatach ná seirbhís chomhsheasmhach, chairdiúil agus fáilteach a sholáthar a fhágann go mothaíonn ár gcustaiméirí go bhfuil eispéireas uathúil taitneamhach acu. Táimid tiomanta dár seirbhísí a sholáthar ar bhealach múinte cabhrach.
A chinntiú go bhfaigheann custaiméirí an caighdeán is airde seirbhíse:
43.2: Eolas
Beidh an fhaisnéis go léir a sholáthraíonn Discover Limerick DAC do chustaiméirí i bhformáid shoiléir, shimplí agus chruinn.
Éiteas Comhionannas agus Éagsúlacht & Comhionannas Oifigiúil Teanga a chur chun cinn
Tá an ceart ag gach custaiméir ar an gcaighdeán céanna seirbhísí ardchaighdeáin do chustaiméirí. Cinntítear é seo trínár gcomhlíonadh leis an Acht um Stádas Comhionann 2000. Déanfaimid ár ndícheall na hionchais seo a bhaint amach trí Ghaeilge.
Rochtain Fhisiciúil
Déanfaimid ár ndícheall saoráidí sábháilte, glan agus inrochtana a sholáthar a éascaíonn dóibh siúd atá faoi mhíchumas agus a bhfuil riachtanais ar leith acu.
Comhairliúchán agus Measúnú
Déanann Discover Limerick DAC a dhícheall dul i gcomhairle go rialta le custaiméirí agus le comhpháirtithe chun díriú ar phríomhriachtanais ár gcustaiméirí.
Rogha
Inár bhfreagra ar riachtanais gheallsealbhóirí na gcustaiméirí, déanfaimid ár ndícheall roghanna éagsúla a sholáthar maidir lenár seachadadh seirbhíse.
Custaiméir Inmheánach
Is mór againn saineolas ár bhfostaithe go léir agus déanaimid ár ndícheall i gcónaí a chinntiú go bhfuil an deis acu fás agus forbairt go dtí a lánacmhainneacht chun ár seirbhísí a sheachadadh go gairmiúil agus go héifeachtach.
Comhordú Níos Fearr
Táimid réamhghníomhach inár gcur chuige comhpháirtíochta chun cur chuige comhordaithe agus comhtháite a chinntiú i leith seachadadh seirbhíse.
Gearáin agus Achomhairc
Táimid tiomanta do dhéileáil le haon ghearáin ar bhealach oscailte, cúirtéiseach agus trédhearcach mar a leagtar amach inár Nós Imeachta Gearán agus Achomharc a leagtar amach thíos.
43.3: Nós Imeachta Gearán agus Achomharc
Tá sé mar chuspóir ag Discover Limerick seirbhís ardchaighdeáin a sholáthar ar bhealach gairmiúil, éifeachtúil agus éifeachtach. Má bhraitheann tú nach bhfuil an caighdeán is fearr is féidir faighte agat, ba mhaith linn go n-inseofá linn ionas gur féidir linn ár seirbhís a fheabhsú go leanúnach.
Murar féidir gearán a réiteach go díreach lenár mball foirne, agus más mian leat gearán foirmiúil a dhéanamh iarraimid ort an nós imeachta a leagtar amach thíos a úsáid, lena chinntiú go ndéileáiltear leis an ngearán go héifeachtach agus go héifeachtúil.
Nós Imeachta Gearán
Má bhraitheann tú nár déileáladh go cuí le do cheist nó gearán nuair a rinneadh é, tá nós imeachta gearán ann. Ba chóir gearáin a sheoladh i scríbhinn trí litir nó trí ríomhphost chuig bainisteoir Discover Limerick DAC.
43.4: Céim an Achomhairc
Mura bhfuil tú sásta fós lenár bhfreagra agus lenár ngníomh, is féidir achomharc a dhéanamh i scríbhinn chuig aon bhainisteoir sinsearach eile nó chuig an bPríomhfheidhmeannach. Iarrfaidh an Príomhfheidhmeannach ar bhainisteoir sinsearach eile painéal beag a bhunú chun an t-achomharc a bhreithniú. Má bhreithnítear é a bheith tromchúiseach go substaintiúil, iarrfar ar an tríú bainisteoir sinsearach dul isteach sa phainéal achomharc sin.
Nuair a bheidh an fhoirm achomhairc faighte:
Is féidir leat cabhrú linn trí: